Od ponad 10 lat zajmuję się terminalami płatniczymi w firmie eservice. Każdego klienta mam zapisanego w telefonie. Czasami klienci jak dzwonią do mnie to się pytają czy jeszcze pracuję w terminalach płatniczych, bo uwierz mi ponad 10 lat w jednej firmie to w tych czasach podobno wyczyn. Jest szansa, że {{dzwoniłeś|dzwoniłaś}} do swojego opiekuna, nie ważne co miał za usługę i {{usłyszałeś|usłyszałaś}}, że już z nami nie współpracuje. Widzisz, aby współpraca się układała to jak Tobie coś obiecuję to tak musi być, a firma eservice skutecznie dostarcza moje obietnica. Ponad 30% rynku terminali płatniczych jest nasze. Teraz już wiesz dlaczego.
Prowadzenie biznesu w Polsce nie jest łatwe. Jesteś w mniejszości i robisz inaczej niż większość - Szacun :). W biznesie jest różnie "raz na dole, raz na górze" Współpracując z nami masz umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia tak, aby gdy coś się wydarzy w biznesie, łatwo można byłoby się odciąć od stałych kosztów. Jak widzisz posiadając u nas terminal jest to Mega bezpieczne dla Ciebie.
Mamy zespół od bezpieczeństwa. Obsługujemy ponad 30% przedsiebiorców w Polsce i wiemy, jak bezpiecznie procesować twoje transakcje.
Jakość obsługi firmy nie poznaje się jak wszystko działa, ale jak chcesz coś załatwić. Moi klienci mają własnego dedykowanego serwisanta do terminala płatniczego. Rekord przybycia serwisanta po kontakcie telefonicznym to 10 minut. Uwierz mi u Ciebie raczej tak nie będzie bo wydarzyła się wyjątkowa sytuacja, ale według naszego raportu średni czas przybycia serwisanta to 6 h. Nic dziwnego, że ponad 30% rynku polskiego z nami współpracuje. Opcja dedykowany serwisant nie dotyczy terminali smartPos z programu Polska Bezgotówkowa.
Rozmawiając z nowymi klientami o kosztach i obsłudze związanej z termninalami płatniczymi często okazuje, że przedsiebiorcy pracują na wysokich stawkach prowizyjnych. Natłok innych obowiązków zagłusza weryfikację aktualnych stawek. Współpracując ze mną będziesz {{miał|miała}} pewność, że masz koszty pod kontrolą.
Terminale przenośne
Terminale stacjonarne
Dedykowany opiekun
Bezpieczeństwo pieniędzy
Umowa na czas nieokreślony
Szybka interwencja serwisu
Integracja z systemem kasowym lub kasą fiskalną
Infolinia 24H
Prowizje pod kontrolą
Brak dopłaty za niewykonanie minimalnego obrotu kartowego
1. Wypełnij formularz
2. Kontakt i oferta
3. Decyzja i ewentualna współpraca
Napiwek, wypłata gotówki, doładowania telefonów, preautoryzację, obciążanie klienta bez posiadania fizycznie karty MOTO, logowanie kasjerów, automatyczne zamykanie dnia.
Tak. Prowizja to tylko.
Tak.
Posiadamy bardzo wiele integracji i cały czas rozwijamy tą listę. Ustalimy tą kwestię wczasie rozmowy telefonicznej.
Od podpisania umowy od 1 - 4 dni. Tutaj musisz to ustalić ze mną bo zależy to od przyjętego rozwiązania.
Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe osoby reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, numer konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.
Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne, dedykowanego serwisanta i masz mnie.
Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta. Konto bankowe musi należeć do firmy. Dla jednoosobowych działalności wyjątkowo może być to rachunek prywatny należący do przedsiębiorcy.
W zależności co ustalimy. Najszybszy termin to na następny dzień roboczy. Np: pieniądze z transakcji na terminalu z poniedziałku będą u Ciebie we wtorek.
Współpraca z nami jest w pełni bezpieczna dla Ciebie. Nasza umowa w chodzi w życie od momentu instalacji terminala i jest na czas nieokreślony. Zainstalujemy terminal dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć jak wygląda rozwiązanie umowy u Twego obecnego operatora. Druk wypowiedzenia do Twojego obecnego operatora wygenerujemy dla Ciebie po podaniu Twoich danych. Tutaj dopiero możesz zdecydować czy wyślesz wypowiedzenie, czy my mamy to zrobić.
Kiedy nie masz terminala i niedługo otwierasz punkt, podając dane teraz masz pewność, że temat terminala masz ogarnięty, nawet jakby coś nie wypaliło z punktem lub zmieniła się sytuacja w życiu, rezygnując nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli zaś masz obecnie terminal, to im szybsze zainstalowanie terminala pracującego na korzystniejszych warunkach da Ci oszczędności.
Aplikację eService tom możesz pobrać w sklepie Google Play Store.
Terminal aplikacyjny akceptuje karty Visa, Mastercard oraz rozwiązania Google Pay, Apple Pay i BLIK zbliżeniowy.
Od podpisania umowy od 2 - 4 dni. Tutaj musisz to ustalić ze mną bo zależy to od przyjętego rozwiązania.
Aplikacja działa na dowolnym urządzeniu z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym wyposażonym w czytnik NFC.
Na dzień dzisiejszy nie, choć już trwają prace nad wdrożeniem na IOS.
Tak. Kupujący wprowadza kod PIN bezpośrednio na ekranie twojego urządzenia.
Login i hasło otrzymasz w e-mailu, który zostanie do Ciebie wysłany z adresu support@gptom.com.
Nie musisz ręcznie przeprowadzać operacji zamknięcia dnia. Ta operacja przeprowadzana jest automatycznie. Transakcje są wysyłane do rozliczenia o godzinie 01:00 każdego dnia.
Sprawdź, gdzie znajduje się NFC w Twoim telefonie: https://www.gptom.com/pl/docs/manual/reseni-problemu/kde-ma-muj-telefon-nfc-pro-cteni-karty/
Tak. Aplikacja umożliwia wysłanie potwierdzenia e-mailem, SMS-em, wygenerowanie kodu QR do pobrania potwierdzenia oraz wydruk potwierdzenia po wcześniejszym połączeniu z drukarką.
Możesz powiązać dotychczasowy TID (Terminal ID) z nowym urządzeniem. Aby to zrobić zaloguj się na nowym urządzeniu, wybierz dotychczasowy TID i całość operacji potwierdź kodem autoryzacyjnym wysłanym na Twój adres e-mail.
Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Aby otrzymać aplikację musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe osoby reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, numer konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.
Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne i masz mnie.
Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta. Konto bankowe musi należeć do firmy. Dla jednoosobowych działalności wyjątkowo może być to rachunek prywatny należący do przedsiębiorcy.
W zależności co ustalimy. Najszybszy termin to na następny dzień roboczy. Np: pieniądze z transakcji na terminalu aplikacyjnym z poniedziałku będą u Ciebie we wtorek.
Współpraca z nami jest w pełni bezpieczna dla Ciebie. Nasza umowa w chodzi w życie od momentu zainstalowania aplikacji na telefonie i jest na czas nieokreślony. Druk wypowiedzenia do Twojego obecnego operatora wygenerujemy dla Ciebie po podaniu Twoich danych. Tutaj dopiero możesz zdecydować czy wyślesz wypowiedzenie, czy my mamy to zrobić.
Kiedy nie masz aplikacji do przyjmowania płatności bezgotówkowych i niedługo otwierasz punkt, podając dane teraz masz pewnośc, że temat masz ogarnięty, nawet jakby coś nie wypaliło z punktem lub zmieniła się sytuacja w życiu, rezygnując nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli zaś masz obecnie terminal, to im szybsze zainstalowanie terminala pracującego na korzystniejszych warunkach da Ci oszczędności.
Korneliusz Rduch
Tel : 696 409 829