Logo Strony Tel: 696 409 829

Terminale płatnicze i aplikacje płatnicze do telefonu. Zmień operatora i zaoszczędź pieniądze

zadowolenie z terminala

Dedykowany opiekun - Ja

Od ponad 10 lat zajmuję się terminalami płatniczymi w firmie eservice. Każdego klienta mam zapisanego w telefonie. Czasami klienci jak dzwonią do mnie to się pytają czy jeszcze pracuję w terminalach płatniczych, bo uwierz mi ponad 10 lat w jednej firmie to w tych czasach podobno wyczyn. Jest szansa, że {{dzwoniłeś|dzwoniłaś}} do swojego opiekuna, nie ważne co miał za usługę i {{usłyszałeś|usłyszałaś}}, że już z nami nie współpracuje. Widzisz, aby współpraca się układała to jak Tobie coś obiecuję to tak musi być, a firma eservice skutecznie dostarcza moje obietnica. Ponad 30% rynku terminali płatniczych jest nasze. Teraz już wiesz dlaczego.

Umowa na czas nieokreślony

umowa na czas nieokreślony

Prowadzenie biznesu w Polsce nie jest łatwe. Jesteś w mniejszości i robisz inaczej niż większość - Szacun :). W biznesie jest różnie "raz na dole, raz na górze" Współpracując z nami masz umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia tak, aby gdy coś się wydarzy w biznesie, łatwo można byłoby się odciąć od stałych kosztów. Jak widzisz posiadając u nas terminal jest to Mega bezpieczne dla Ciebie.

Bezpieczeństwo transakcji i Twoich pieniędzy

bezpieczne transakcje płatnicze

Mamy zespół od bezpieczeństwa. Obsługujemy ponad 30% przedsiebiorców w Polsce i wiemy, jak bezpiecznie procesować twoje transakcje.

Szybka wizyta serwisanta

Serwisant terminali

Jakość obsługi firmy nie poznaje się jak wszystko działa, ale jak chcesz coś załatwić. Moi klienci mają własnego dedykowanego serwisanta do terminala płatniczego. Rekord przybycia serwisanta po kontakcie telefonicznym to 10 minut. Uwierz mi u Ciebie raczej tak nie będzie bo wydarzyła się wyjątkowa sytuacja, ale według naszego raportu średni czas przybycia serwisanta to 6 h. Nic dziwnego, że ponad 30% rynku polskiego z nami współpracuje. Opcja dedykowany serwisant nie dotyczy terminali smartPos z programu Polska Bezgotówkowa.

Koniec z przepłacaniem za prowizję.

zadowolenie z terminala

Rozmawiając z nowymi klientami o kosztach i obsłudze związanej z termninalami płatniczymi często okazuje, że przedsiebiorcy pracują na wysokich stawkach prowizyjnych. Natłok innych obowiązków zagłusza weryfikację aktualnych stawek. Współpracując ze mną będziesz {{miał|miała}} pewność, że masz koszty pod kontrolą.

Klienci, którzy nam ufają

Prowizje:

Przygotuję dla Ciebie indywidualne rozwiązanie. Zostaw dane kontaktowe a bezpłatnie się skontaktuję.

Umowy na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia

Wideo jak działa aplikacja eService Tom

Widok zaakceptowanej transakcji poprzez aplikację do telefonu eService Tom

transakcje z aplikacji

Dostępne terminale:

Terminale przenośne

iwl 220 Move 3500 A50 920

Terminale stacjonarne

iwl 220 verifone lane 3000 verifone pinpad

Podsumowanie

Jak zacząć przyjmować płatności bezgotówkowe lub zaoszczędzić na płatnościach.

1. Wypełnij formularz

2. Kontakt i oferta

3. Decyzja i ewentualna współpraca

Pytania i odpowiedzi terminale

Pytanie 1: Jakie funkcje mają nasze terminale?

Napiwek, wypłata gotówki, doładowania telefonów, preautoryzację, obciążanie klienta bez posiadania fizycznie karty MOTO, logowanie kasjerów, automatyczne zamykanie dnia.

Pytanie 1: Czy terminal obsługuje BLIK?

Tak. Prowizja to tylko.

Pytanie 2: Czy terminale obsługują Google Pay i Apple Pay?

Tak.

Pytanie 3: Czy terminale integrują się z systemami kasowymi lub kasami fiskalnymi?

Posiadamy bardzo wiele integracji i cały czas rozwijamy tą listę. Ustalimy tą kwestię wczasie rozmowy telefonicznej.

Pytanie 4: Ile czasu muszę czekać na terminal?

Od podpisania umowy od 1 - 4 dni. Tutaj musisz to ustalić ze mną bo zależy to od przyjętego rozwiązania.

Pytanie 5: Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pytanie 6: Jakie dane muszę podać?

Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe osoby reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, numer konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.

Pytanie 7: Czy ktoś mi pomoże w razie potrzeby?

Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne, dedykowanego serwisanta i masz mnie.

Pytanie 8: Czy mogę zmienić numer konta bankowego?

Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta. Konto bankowe musi należeć do firmy. Dla jednoosobowych działalności wyjątkowo może być to rachunek prywatny należący do przedsiębiorcy.

Pytanie 9: Jak szybko są przelewane pieniądze na konto?

W zależności co ustalimy. Najszybszy termin to na następny dzień roboczy. Np: pieniądze z transakcji na terminalu z poniedziałku będą u Ciebie we wtorek.

Pytanie 10: Mam innego operatora terminali płatniczego. Co z wypowiedzeniem?

Współpraca z nami jest w pełni bezpieczna dla Ciebie. Nasza umowa w chodzi w życie od momentu instalacji terminala i jest na czas nieokreślony. Zainstalujemy terminal dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć jak wygląda rozwiązanie umowy u Twego obecnego operatora. Druk wypowiedzenia do Twojego obecnego operatora wygenerujemy dla Ciebie po podaniu Twoich danych. Tutaj dopiero możesz zdecydować czy wyślesz wypowiedzenie, czy my mamy to zrobić.

Pytanie 11: Czy jest różnica jak podam dane teraz czy później?

Kiedy nie masz terminala i niedługo otwierasz punkt, podając dane teraz masz pewność, że temat terminala masz ogarnięty, nawet jakby coś nie wypaliło z punktem lub zmieniła się sytuacja w życiu, rezygnując nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli zaś masz obecnie terminal, to im szybsze zainstalowanie terminala pracującego na korzystniejszych warunkach da Ci oszczędności.

Pytania i odpowiedzi aplikacja na telefon eService Tom

Pytanie 1: Skąd mogę pobrać aplikację eService Tom?

Aplikację eService tom możesz pobrać w sklepie Google Play Store.

Pytanie 2: Jakie karty akceptuje terminal aplikacyjny eService Tom?

Terminal aplikacyjny akceptuje karty Visa, Mastercard oraz rozwiązania Google Pay, Apple Pay i BLIK zbliżeniowy.

Pytanie 3: Gdzie znajdę instrukcję obsługi aplikacji?

Pobierz instrukcję do aplikacji

Pytanie 4: Ile czasu muszę czekać na aplikację eService Tom?

Od podpisania umowy od 2 - 4 dni. Tutaj musisz to ustalić ze mną bo zależy to od przyjętego rozwiązania.

Pytanie 5: Na jakich urządzeniach działa aplikacja?

Aplikacja działa na dowolnym urządzeniu z systemem operacyjnym Android 8.1 i wyższym wyposażonym w czytnik NFC.

Pytanie 6: Czy aplikacja działa na urządzeniach z systemem operacyjnym IOS

Na dzień dzisiejszy nie, choć już trwają prace nad wdrożeniem na IOS.

Pytanie 7: Czy aplikacja obsługuje transakcję z kodem PIN

Tak. Kupujący wprowadza kod PIN bezpośrednio na ekranie twojego urządzenia.

Pytanie 8: Jak otrzymam login i hasło do logowania do aplikacji?

Login i hasło otrzymasz w e-mailu, który zostanie do Ciebie wysłany z adresu support@gptom.com.

Pytanie 9: Jak wykonać zamknięcie dnia na aplikacji?

Nie musisz ręcznie przeprowadzać operacji zamknięcia dnia. Ta operacja przeprowadzana jest automatycznie. Transakcje są wysyłane do rozliczenia o godzinie 01:00 każdego dnia.

Pytanie 10: Gdzie moje urządzenie ma czytnik NFC?

Sprawdź, gdzie znajduje się NFC w Twoim telefonie: https://www.gptom.com/pl/docs/manual/reseni-problemu/kde-ma-muj-telefon-nfc-pro-cteni-karty/

Pytanie 11: Czy aplikacja umożliwia wystawienie potwierdzenia transakcji dla kupującego?

Tak. Aplikacja umożliwia wysłanie potwierdzenia e-mailem, SMS-em, wygenerowanie kodu QR do pobrania potwierdzenia oraz wydruk potwierdzenia po wcześniejszym połączeniu z drukarką.

Pytanie 12: Zgubiłem/uszkodziłem telefon z zainstalowaną aplikacją. Co powinienem zrobić, aby dalej móc przyjmować płatności?

Możesz powiązać dotychczasowy TID (Terminal ID) z nowym urządzeniem. Aby to zrobić zaloguj się na nowym urządzeniu, wybierz dotychczasowy TID i całość operacji potwierdź kodem autoryzacyjnym wysłanym na Twój adres e-mail.

Pytanie 13: Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Pytanie 14: Jakie dane muszę podać?

Aby otrzymać aplikację musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe osoby reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, numer konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.

Pytanie 15: Czy ktoś mi pomoże w razie potrzeby?

Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne i masz mnie.

Pytanie 16: Czy mogę zmienić numer konta bankowego?

Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta. Konto bankowe musi należeć do firmy. Dla jednoosobowych działalności wyjątkowo może być to rachunek prywatny należący do przedsiębiorcy.

Pytanie 17: Jak szybko są przelewane pieniądze na konto?

W zależności co ustalimy. Najszybszy termin to na następny dzień roboczy. Np: pieniądze z transakcji na terminalu aplikacyjnym z poniedziałku będą u Ciebie we wtorek.

Pytanie 18: Mam innego operatora terminali płatniczego. Co z wypowiedzeniem?

Współpraca z nami jest w pełni bezpieczna dla Ciebie. Nasza umowa w chodzi w życie od momentu zainstalowania aplikacji na telefonie i jest na czas nieokreślony. Druk wypowiedzenia do Twojego obecnego operatora wygenerujemy dla Ciebie po podaniu Twoich danych. Tutaj dopiero możesz zdecydować czy wyślesz wypowiedzenie, czy my mamy to zrobić.

Pytanie 19: Czy jest różnica jak podam dane teraz czy później?

Kiedy nie masz aplikacji do przyjmowania płatności bezgotówkowych i niedługo otwierasz punkt, podając dane teraz masz pewnośc, że temat masz ogarnięty, nawet jakby coś nie wypaliło z punktem lub zmieniła się sytuacja w życiu, rezygnując nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli zaś masz obecnie terminal, to im szybsze zainstalowanie terminala pracującego na korzystniejszych warunkach da Ci oszczędności.

Wypełnij formularz kontaktowy a bezpłatnie się skontaktuję

Dane kontaktowe:

Korneliusz Rduch

Tel :  696 409 829